طبیعت گردی با دوچرخه در دشت سرسبز مغان

سفرنامه نویس : محمد شفیعی فرد
تاریخ سفر : ١٣٩٧/٠٢/١١ تا ١٣٩٧/٠٢/١٣

با سلام  گزارش برنامه طبیعت گردی و ورزشی دشت سر سبز مغان روز سه شنبه ٩٧/٠٢/١١ ساعت ٢٣:٢٠ دقیقه در محل همیشگی برنامه های برون شهری شروع به بارگیری دوچرخه ها کردیم و ساعت ٠٠:٣٠ بامداد روز چهارشنبه به مقصد شهر پارس آباد با ٢٣ نفر به راه افتادیم. ساعت ٠٧:٣٠ صبح روز چهارشنبه که مثل همیشه با خوش آمد گویی عزیزان و ورزشکاران هیئت دوچرخه سواری پارس آباد همراه بود وارد شهر پارس آباد شدیم و بعد از مراسم صبحانه و پیاده کردن دوچرخه ها که کلاً تا ساعت ١١ به طول انجامید مسیر پیشنهادی دوستان عزیزمان را به اندازه ٣٢ کیلومتر رفت طی کردیم و بعد از صرف نهار در مجموعه کشت و صنعت دشت مغان دوباره به پارس آباد و محل اسکان که هتل تخت طاووس این شهر بود بازگشتیم که در مجموع برای روز اول ۶۴ کیلومتر برنامه رکاب زنی داشتیم و از مزارع سر سبز و هوای عالی مسیر و مکان های خاص برای عکاسی لذت بردیم، همچنین به لطف مسئول محترم هیئت دوچرخه سواری به استخر شهر برای تجدید قوا برای رکاب زنی روز دوم دعوت شدیم نا گفته نماند که در بین راه هم با پذیرای دوست عزیزمان آقای قاسم جباری روبرو شدیم که غافلگیر شدیم و ممنون هستیم بابت پذیرایی خنک و شیرینشون.

لیدر دوچرخه سوار

فردای آن روز بعد از صرف صبحانه در رستوران هتل راس ساعت ٩ صبح آماده اجرای برنامه روز دوم شدیم که به مقصد شهر مرزی بیله سوار بود، برنامه رو استارت زدیم همچنان مثل روز اول با پذیرای بین راهی و اسکورت عزیزان دوچرخه سوار پارس آباد مواجه شدیم و با پذیرای مفصلشان ما رو شرمنده خودشون کردند و بعد از طی ٢٠ کیلومتر از مسیر و بدرقه ما به شهرشان باز گشتند در طول مسیر اعضاء محترم گروه با همکاری ونظمی که داشتند باعث اجرای دقیق برنامه شدند که با این همکاری توانستیم بهترین خاطرات رو به ثبت برسونیم و راس ساعت ١۴ روز پنجشنبه ١٣ اردیبهشت ماه بعد از طی ٧٠ کیلومتر به پایان برسانیم و به شهر بیله سوار برسیم. بعد از بارگیری و صرف نهار در هتل خزر شهر بیله سوار آماده بازگشت به تبریز شدیم و راس ساعت ۱٢ شب روز پنج شنبه به تبریز رسیدیم. در آخر تشکر ویژه از همرکابان عزیز که با همکاری صمیمانشون باعث شدند که تمامی برنامه ریزی های این سفر به موقع اجرا بشود و تشکر ویژه از آقای پوسه که زیبای های برنامه را با عکاسی مناسب و زیباشون دو چندان کردند، قدردانی صمیمانه خدمت استاد عزیز آقای حسینی، حسین آقا، جناب جباری و بقیه دوچرخه سواران عزیز پارس آباد به خاطر مهمان نوازیشان.

به امید همرکابی در برنامه های آتی. شاد و پیروز باشید. در زیر میتوانید عکس های سفر را مشاهده کنید.